42+ لا نوم ولا دمع في عينيا كلمات

ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. لا نوم ولا دمع في عينيا. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا. ومهما السهد حيرني ومهما الشوق يسهرني. و بخاف تنساني والشوق اليك.

ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك. بعيد عنك Wikiwand
بعيد عنك Wikiwand from upload.wikimedia.org
لا نوم ولا دمع في عينيا. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم وأحلامه، نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه، وبين الخوف و أوهامه بخاف عليك، و باخاف تنساني ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه. و بخاف تنساني والشوق اليك. و بين الخوف و اوهامه بخاف عليك. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه.

و بين الخوف و أوهامه باخاف عليك و باخاف تنساني.

لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم وأحلامه، نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه، وبين الخوف و أوهامه بخاف عليك، و باخاف تنساني ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك. و بين الخوف و أوهامه باخاف عليك و باخاف تنساني. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا. ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك. والشوق إليك على طول صحاني. لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك. والشوق اليك على طول صحاني لا نوم ولا دمعه في عنيه. ومهما السهد حيرني ومهما الشوق يسهرني. بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك. غلبني الشوق وغلّبني وليل البعد دوبني. و بين الخوف و اوهامه بخاف عليك.

على طول صحاني غلبني الشوق و غلبّني ومهما السهد حيرني ومهما الشوق يسهرني. والشوق اليك على طول صحاني لا نوم ولا دمع في عينيا. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه.

نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه. لا نوم ولا دمع ف عنيه لأم كلثوم
لا نوم ولا دمع ف عنيه لأم كلثوم from i.ytimg.com
لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. لا نوم ولا دمعه في عنيه. ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك. بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه. لا نوم ولا دمع في عينيا.

ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك.

ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. لا نوم ولا دمع في عينيا. ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك. لا نوم ولا دمع في عينيا. على طول صحاني غلبني الشوق و غلبّني لا نوم ولا دمعه في عنيه. لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني. غلبني الشوق وغلّبني وليل البعد دوبني. بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك. والشوق اليك على طول صحاني لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا. و بين الخوف و أوهامه باخاف عليك و باخاف تنساني.

و بخاف تنساني والشوق اليك. لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني. على طول صحاني غلبني الشوق و غلبّني ومهما السهد حيرني ومهما الشوق يسهرني. لا نوم ولا دمع في عينيا.

لا نوم ولا دمع في عينيا. كلمات اغنية فيها Explore Tumblr Posts And Blogs Tumgir
كلمات اغنية فيها Explore Tumblr Posts And Blogs Tumgir from 64.media.tumblr.com
بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك. و بين الخوف و أوهامه باخاف عليك و باخاف تنساني. نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه. لا نوم ولا دمع في عينيا. لا نوم ولا دمع في عنيه. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. والشوق إليك على طول صحاني. غلبني الشوق وغلّبني وليل البعد دوبني.

لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك.

لا نوم ولا دمع في عنيه. غلبني الشوق وغلّبني وليل البعد دوبني. لا نوم ولا دمع في عينيا. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. ومهما السهد حيرني ومهما الشوق يسهرني. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. و بين الخوف و أوهامه باخاف عليك و باخاف تنساني. نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه. ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك. بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك. لا نوم ولا دمع في عينيا، ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم وأحلامه، نسيت لياليه و أيامه وبين الليل و آلامه، وبين الخوف و أوهامه بخاف عليك، و باخاف تنساني والشوق إليك على طول صحاني. و بخاف تنساني والشوق اليك.

42+ لا نوم ولا دمع في عينيا كلمات. لا نوم ولا دمع في عنيه. و بخاف تنساني والشوق اليك. ما خلاش الفراق فيا نسيت النوم واحلامه. و بين الخوف و اوهامه بخاف عليك. ماليش غير الدموع أحباب، معاها بعيش بعيد عنك.

لا طول بعدك يغيرني ولا الأيام بتبعدني بعيد عنك لا نوم ولا دمع في عينيا. بعيد عنك حياتي عذاب، متبعدنيش بعيد عنك.

0 Response to "42+ لا نوم ولا دمع في عينيا كلمات"

Post a Comment